Kawan - Kawan jeBateja

Monday, March 22, 2010

CCTV



Aktiviti anak buah den berkerja di malam ahad...dipantau oleh den dihujung jari....sape megular...siap lah ko.....potong kepara....ahakz....

Tuesday, March 16, 2010

Tarbiyah dari Seorang BOS...


Hari ni kena TARBIYAH dengan En. Fairuz...dipendekan cerita TARBIYAH nya berbunyi...Allah tidak mengubah nasib manusia jika manusia itu sendiri tak usaha untuk ubah. Walaupun Qada Qadar telah ditentukan...Contoh, memang sudah menjadi Qada dan Qadar...merokok membahayakan kesihatan, manusia yang diberi akal fikiran untuk berfikir secara logik agar berhenti merokok dan sekaligus berubah nasibnya dari menghadapi masalah kesihatan disebabkan rokok....itu contoh je...ahakz...lain2 sendiri fikir le...

Saturday, March 13, 2010

Kek birthday....

Kek hari Lahir aku yang ke...????...eerrr...lupa plak umur aku yg keberapa...ahakz....kek ni wife buat sendiri semetelaah aku memang suka akan pada kek coklat...ahakz...sodap...apatah lagi bila baru kuar peti ais....pehhhh....hingga menjilat kelopak mata....

Thursday, March 11, 2010

Puding Mable...


PUDING......itu je yang aku taw...taw buat...taw makan...cuma takkan makan banyak sebab tak beberapa suka makan buatan sendiri....dalam gambo...puding Mable...buat petang semalam...pagi tadi dah siap leh makan...pagi esuk may be akan kuar balik...tapi berkat doa makan yang dibaca IsyaAllah menjadi darah daging gred A....ahakz....

Wednesday, March 10, 2010

Tiga Beradik...

Kisah 3 beradik yang nama sama tapi lain2 bentuk...tanam di tanah yang sama tetapi jangan kan bentuk....rasa pun lain bebenor rasanya....yang kecik tu..labu madu nama nya...dikatakan paling manis...manakala labu yang besau tu...dinamakan labu TALAM...selain boleh dimakan ia boleh juga dijadikan HELMET ketika anda kehilangan HELMET di tempat PARKING motor....ahakz

Monday, March 8, 2010

Budak Penghantar Cepat...

Sudah 2 minggu den kono masuk Uniten...bukan masuk untuk belajar tapi...untuk hantar Kek Gula Hangus di kantin Kolej Teknologi Maklumat, Uniten....ahakz...Best gak...hantau pakai motor...ala ala mat rempit plak...hik...hik...SO sape2 sekitar sana nak rasa Kek Gula Hangus sebenar boleh lah gi beli di kantin yang dinyatakan.....ewahhh...promote baekkkk...punyer...ahakz...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin