Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, July 16, 2013

Jualan Gudang Lagik....


Jualan Gudang Lagik...
Kilang Permanis...
Di Bandar Baru Bangi...
Sape berminat leh lah dtg ramai2...

Friday, July 12, 2013

Jualan Kilang...




Ini kira review jualan kilang nan lepas.
Jebat tak maw gi...
Tapi wife paksa jugak...
Dia ugut...
Kalau tak...
Dia tak maw masak...
Ahakz...
Acah aje...

Tgk le orang beli...
Bukan berbakul2...
Bertroli-troli...
Memang murah sangat2...


Ini lah kilang kat Nilai 3 tu...
Tetiap ado...


Punya le ramai yang datang...
Siap kena pakai RELA untuk kawal lalu lintas...
Pehhh....


Kita orang sefamily plan tak maw beli apa2...
Tapi...
Sembang jer lah...
Abis langsir di belinya...
Lansirnya ada RM25.00 n RM15.00...
Usha2 kat Pakson...
RM59.00...
Ahakz....ahakz...
Kira ok lah kan...kan...
Cadar kita orang beli jugak...
Sangat2 murah oooo....




Thursday, July 11, 2013

Kenduri Lah Kita...


Sehari sebelum pose...
Kilang den dah bersiap pasang khemah bagai...
Untuk jamuan berbuka pose pada jumaat ni...
Iaitu esuk...

Selain itu...
Ada pemberian saguhati kepada surau2 dimana pekerja kilang ni tinggal...
Kalau duduk kat Cheras...
Maka surau kat Cheras akan di panggil diberi saguhati berupakan wang tunai...

Selain itu lagik...
Ia tempat meraikan jemaah2 umrah yang akan berlepas pada Rabu depan ( 17hb )...
Kesemua jemaah ditaja oleh syarikat...
Dan diberi wang saku 500 Riyal sorang....
Makan kat sana semua di tanggung beres...

Harap den di permudahkan utk meraikan majlis ni...
Mesti best...
Ahakz...

Monday, July 1, 2013

Jualan Kilang Di Nilai 3....


Macam tahun2 sudah...
Kilang ni selalu buat Jualan Gudang,,,
Tapi kilang ni bukan kat area Nilai 3 yang orang beli belah tu yea...
Jauh sket...
Sket jerk...

Nak tgk pengalaman jebat pada tahun lepas dan gambar2 masa jualan tersebut....
Sila klik link di bawah....



dan



Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin