Kawan - Kawan jeBateja

Monday, April 28, 2014

Tak Tahan Oooo...


Gambar dari wassap...
Anak buah hantau...
Kureng asam betul...
Buat orang terliur jerk...

Terliur lagik ni...
Tak tahan aaaa....

Saturday, April 26, 2014

Esok 27 April : Hari Terbuka KLIA2...


Esok 27 April...
Hari terbuka untuk KLIA2...
Sape2 yang free...
Ada masa...
Boleh lah datang merayau kat sini...
Tenguk2 kecanggihan KLIA2 ni...


Untuk mendapatkan lebih info 

http://www.klia2.info/


Friday, April 25, 2014

Rebet Tol...


Hari tu kan...
Kita gi beli Smarttag...
Almaklum sekarang ni kan dah banyak lorong Smartag...
So terpaksa beli...
Lorong Touch n Go pun dah jem sekarang ni...

Masa beli Smarttag tu...
Orang kaunter kata ada rebet...
Den dengar macam dia kata RM21.00...
Den kata top up jerk dalam Touch n Go....

Bila den dapat resitnya...
Wow...
RM158.84...

Wow....
Tak pernah den ada nilai dalam Touch n Go sebanyak tu...
Wow...wow....

Tuesday, April 22, 2014

Hukum Buang...



Ada rak kasut...
Jadi perhiasan...
Tak taw nak guna...


Hukumnya...
Den buangkan jerk...
Susah sangat nak guna kasut...
Jadi jangan guna kasut...

Ahakz...

Lokasi : Depan Lab...

Monday, April 21, 2014

Tak Hebat Mana Pun...


Berita dari akhbar KOSMO sabtu lepas...
19hb April 2014...
Beberapa kenderaan jenama antarabangsa...
Kununnya best...
Tetapi tetap bermasalah...


Terpaksa di panggil balik...
Ahakz...
Kadang2 orang suka sangat kutuk jenama tempatan...
Tanpa mengetahui bahawa jenama antarabangsa juga ada kelemahan...
Ini yang terpapar diakhbar...
Yang tak terpapar lagik lah banyak...

Emm...percaya lah dengan buatan tempatan...

Tapi bab menurunkan harga barangan tempatan...
Den setuju...


Monday, April 7, 2014

Syria...Mereka Perlu Bantuan...


Ada pekerja tempat den sertai MAPIM...
Depa selalu cerita pasal masalah penduduk islam di dunia...


Terutama di Syria dan Myanmar...


Gambar2 ini post dalam Wassap...
Keadaan di Syria...
So den post plak kat sini...


Mereka amat perlukan bantuan kita...
So den nak ajak kawan2...
Jom le derma...
Paling tidak RM3.00 pun ok...


Jom jugak buat post mengenai SYRIA ni...
Pastu bagi link terus ke MAPIM...
Untuk sesapa yang ssudi menderma...


Sorang RM3...
Dapat 10,000...
Dah RM30,000.00...


Takkan lah kita nak biarkan kawan2 kita kat sana terus menderita....
Nak ajak gi sana kita lum mampu...
So kita berjuang cara ini jer lah erk...


Screenshoot dari Youtube...
Encik Aziz Abu Bakar...
Pernah berkerja tempat den...
Mac lepas dah berhenti dia nya...
Beri tumpuan kepada Syria dan beliau under MAPIM...
Now depa di Syria...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin