Kawan - Kawan jeBateja

Pages

Wednesday, July 15, 2009

Hari yang penuh dengan KESAKITAN...

Pagi tadi perut aku sakit sangat...nak kata cirit birit tak plak. Sakitnyer datang sekali sekala..lebih kureng setiap 5 minit...bila sakit tu..sesak nafas aku tahan sakit. Akhirnyer pegi Hospital Pakar An Nur. Doktor kata aku kena GASTRIK sebab selama ini terlalu bergantung kepada ubat penahan sakit PONSTAN n COFEGOT. Doktor nak bg MC tapi aku mintak time sleep sebab aku banyak keja...adehhhh..Doktor bg time sleep 3 jam.


Sampai Rumah aku makan ubat...Setengah jam kendian aku rasa badan aku sejuk sangat...mengigil-gigil aku...wife aku dah ngelabah dah...dia selimut kan aku sampai 2 lapis tapi aku rasa sangat sejuk dan bibir bergetap menahan sejuk. Aku sedaya upaya sms bos utk call aku balik. Bos call n aku bgtaw masalah aku dengan sore terketar2. Akhirnyer bila hilang sket sakit aku gi Klinik berdekatan dengan rumah aku...POLIKLINIK MAHKOTA...doktor juga bg alasan yg sama..GASTRIK aku ni dah teruk...


Balik rumah aku terus baring dan lepak...now bukan saja perut yg sakit...kepala pun sakit...oleh itu aku perlukan minyak cap kapak ni...aku dah tak leh makan ubat tahan sakit lagik....adehhh..perut pun sakit ni...


Wife aku masak halia...nak buang angin kata nyer....ketika aku up date blog ni...sakit perut lom hilang...kepala still sakit..dan....air halia ni lom mampu aku habiskan....ahakz

No comments:

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin