Kawan - Kawan jeBateja

Friday, November 28, 2014

Food Testing...


Bukan betul2 food testing...
Cuma bila jumaat memang den akan bawak puding ke kilang...
Saja nak belanja kawan2...


Suka tenguk mereka, suka makan puding tu...
Padahal yang tukang buat ni...
Tak suka makan puding...
Suka buat jerk...

Ahakz...

Nak ORDER Puding or Kek...?

sila layari...



Thursday, November 27, 2014

Anugerah Perkhimatan...


Bulan lepas diadakan satu majlis di Putrajaya...
Majlis Anugerah Perkhimatan...
  


Den adalah penerima anugerah perkhimatan...
Yang ke 20 Tahun...
Lamakan...?
Januari 2015 den dah berada 22 tahun dengan syarikat ni...


Apa isi dalam nya...?


Jam jenama Tissot...
Tahun ni den dibenarkan memilih jam ni...
Nak yang single or berpasang...
Den pilih yang berpasangan...
Sebagai menghargai wife yang selama ini menjadi tulang belakang...
Selama mana den kerja disini...

Lagi pun...
Nak belikan jam jenama ni tak mampu...
Apa lagi nak hadiahkan wife...
Maka...
Ini le peluang nya...

Ahakz...



Thursday, September 25, 2014

Laksa Utara Asam Jawa...


Laksa Utara kesukaan den ada di tempat den...
Di Bandar Baru Bangi...


Makan Laksa...
Cendol biasa baru RM5.00
Ok aaa...


Takde meja disediakan...
So pepandai le adjust sendiri guna bangku yang ader...


Selain sedap...
Kebersihan nya terjamin...
uhukz...Best....


Ada sape2 nak belanja den...
Kat Seksyen 8, Bdr Baru Bangi...
Ahakz...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin