Kawan - Kawan jeBateja

Monday, February 3, 2014

2. Inang - Inang...


Malam tadi dapat kuih inang2 dari Melaka...
Kirim dengan anak buah..
Dia balik Melaka...
Mulanya dia tak kenal...
Lepas google...
Baru dia kenal...
Selama ini dia tak taw nama makanan ni inang2...
Taw makan jerk...

Adoii laaaa

7 comments:

Daddy Ziyyad said...

den pun 1st time tau nama kuih ni..hahaha

Norfadhilah Abu Hassan said...

mcm sedap ja..yg rapuh2 tue kann..?

Muhammad Syahmi said...

Saya pun sama. Banyak kuih yang saya selalu makan masih belum diketahui namanya...

Muhammad Syahmi said...

Saya pun sama. Banyak kuih yang saya selalu makan masih belum diketahui namanya...

Amanina Mads said...

sama la dgn anak buah tu.. haha. tau makan je skrg bru tau nama

Liza @ Adzriel AB said...

ada banyak tak goreng lagi ni haa,.. orang tu beli. kita goreng dia tak makan. akak yg makan sorang. ciss..

Fida Husain said...

Sedap. ni kita punya peberet. balik ni nak beli lah. terima kasih en. jebat bagi idea jajan malam ni. hehhehe.

kalau tak malam ni pun, lain kali pun okay jugak. hehe

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin