Kawan - Kawan jeBateja

Monday, April 7, 2014

Syria...Mereka Perlu Bantuan...


Ada pekerja tempat den sertai MAPIM...
Depa selalu cerita pasal masalah penduduk islam di dunia...


Terutama di Syria dan Myanmar...


Gambar2 ini post dalam Wassap...
Keadaan di Syria...
So den post plak kat sini...


Mereka amat perlukan bantuan kita...
So den nak ajak kawan2...
Jom le derma...
Paling tidak RM3.00 pun ok...


Jom jugak buat post mengenai SYRIA ni...
Pastu bagi link terus ke MAPIM...
Untuk sesapa yang ssudi menderma...


Sorang RM3...
Dapat 10,000...
Dah RM30,000.00...


Takkan lah kita nak biarkan kawan2 kita kat sana terus menderita....
Nak ajak gi sana kita lum mampu...
So kita berjuang cara ini jer lah erk...


Screenshoot dari Youtube...
Encik Aziz Abu Bakar...
Pernah berkerja tempat den...
Mac lepas dah berhenti dia nya...
Beri tumpuan kepada Syria dan beliau under MAPIM...
Now depa di Syria...

4 comments:

:: idzwa :: said...

:(

Muhammad Syahmi said...

Mari kita sama-sama menderma.

Biar sedikit, namun besar nilainya di sisi Allah.

NzA said...

Insyaallah, hnya itu saja jln utk kita membantu. Syabas en aziz a.bakar, semofa Allah permudahkn segala urusannya.

gadisBunga™ said...

ya Allah... :'(

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin