Kawan - Kawan jeBateja

Pages

Friday, April 17, 2020

Shopping Di Waktu PKP...


Aku heran lah. Macam mana aku boleh beli brg sampai penuh troli. Ikut senarai yg aku bawak. Macam setengah troli je. Itu pun ada yg tak beli. Macam ne leh penuh erk....!!! Seronok membeli kot....

Lepas PKP ni kan...korang bersedia lah untuk perubahan. Time2 gaji nanti....kat opis, takde dah org pompuan bincang shopping sana....shopping sini. Semua lelaki ambil alih sebab dah kesedap meyopping di waktu PKP.

Org pompuan gi mana? Apa lg...Google...resepi sana...resepi sini. Sampai Makcik Kiah nya kedai Nasi Lemak tutup sebab semua pakat2 masak kat rumah....

Boleh jd kan....? Ahakz....

Nikmat betui bershopping ni ngupernya. Lupa masalah. Hilang stress....patut le pompuan2 selalu ceria bila menyopping....Ahakz....

1 comment:

Amie said...

Terima kasih sudi singgah dapur.
Terima kasih juga ingatkan saya tentang singgang dan pindang.
Sebenarnya masakan pindang sebab ada bubuh kunyit, dan warnanya kuning.
Saya akan akan betulkan nama masakan itu dari singgang kepada pindang. Mungkin dah selalu tengok kawan-kawan blogger masakan sebut singgang, saya pun terikut 'singgang' juga.
Terima kasih banyak-banyak.

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin