Kawan - Kawan jeBateja

Pages

Wednesday, January 13, 2010

Meeting Dengan Orang Indonesia...

Last week aku ada meeting dengan orang dari Indonesia. Mereka semua dari PT BAKRIE. Al kisah perbincangan kami lebih kepada mendapatkan MATERIAL untuk NEW projek kereta baru PROTON. Oleh kerana aku tiada kepakaran dalam MATERIAL or BAHAN MENTAH berasaskan besi ( BAHAN MENTAH buat puding tahu le aku...) so aku lebih banyak mendiamkan diri. Mengikuti sahaja rentak bualan mereka( Pihak Indonesia dan Malaysia). Banyak istilah yang aku pelajari contohnyer BREAKDOWN. Aku ingatkan mesin rosak, rupanyer mereka maksudkan kegagalan menghantar barang pun kira BREAKDOWN..macam KAPAL LAUT karam ke...err..contoh jer....Mereka berada di SMC setengah hari saja sebab mereka perlu ke Hicom pulak....ahakz
Ini ialah KEPALA kepada MEETING....Encik Bujal ( bukan nama sebenar ).

1 comment:

asilahmuhajer said...

hehehe..jadi macam kelas bahasa lak ye?

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin