Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, September 30, 2015

TAIWAN 2015 - DAY 2


Alhamdulillah...
Sampai juga Taiwan...
Cuaca disana masih suram...
Akibat Taufan yang melanda sehari sebelum nya...



Angkara taufan...
Ini aje yang tinggal pada sebatang pokok betik...



Hari ni ( semalam )...
Kakitangan masih lagi cuti...
Kedai makan banyak yang tutup...
So makan je lah apa yang ada...


Sodap gak ni...


Bento...
Lunch yang megembangkan tekak...
Tapi...
Tidak ketika perut lapar sangat...


Balik keja ke Hotel...
Berasa naik Audi A8...
Jadi bos kejap...
Bapak sodap naik keta ni...
Macam harga nya jugak...





Keletihan yang melampau...
Terubat dengan bilik hotel yang best...
Tilam empuk...
Bilik ni untuk 2 orang...
Tapi depa bagi sorang sebilik...
Ahakz...



Pemandangan dari bilik hotel tingkat 19...
Sayup...



Stock makanan dari Malaysia...
Pehhh...
Lapar oooo...

Sebelah hotel ada Sogo...
Leh habis kan duit ni...ahakz



Malam...
Dapat lah makanan India + Pakistan...
Sodap ooo...
Kodai ni...
Tahun lepas dan 2 tahun lepas pun den makan kat sini...
Sodap ooooo...

Ahakz

No comments:

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin