Kawan - Kawan jeBateja

Thursday, October 1, 2015

TAIWAN 2015 - DAY 3


Makanan menjadi satu isu penting di Taiwan...
Makanan sana memang sedap...
Jika selera kita jenis tak kisah nak makan apa...
Kalau banyak CEKADAK...
Memang susah...
Ini sahaja SARAPAN den...
Ini namanya...BANYAK CEKADAK...


Bento...
Lagi2 makan BENTO...
Ini kali bukan anak tekak jer kembang...
Usus besar pun dah naik kembang oooo...


Untuk next project...
Kami ada melawat beberapa kilang di sana...
Industri kecil mereka kebanyakkan nya di kampung2...
Dan...
Dikelilingi sawah padi...
Industri kecil mereka bukan buat KEREPEK...
Tetapi...
Buat MACHINE oooo...


Berjalan makan angin...
Memang kadang2 perlu...
Kadang2 ia sebagai terapi bila stress...
Kadang2 untuk lepas rindu pada Malaysia...
Tengok SOGO misalnya...
Teringat SOGO Malaysia...
Cuma belum lagi tengok AWEKZ kat sini...
Teringat BINI kat rumah....
Ahakz...


Gula KOPIKO...
Bekalan anak untuk ayah nya...
Baru teringat nak makan tadi...



Malam...
Nak kena cari makanan yg sedap sikit...
biar lah MAHAL...
Asalkan kenyang dan hilang STRESS...

Den selalu menjadikan MAKANAN sebagai medium hilangkan STRESS...
Sebab tu BADAN makin NAIK dan NAIK...

Ahakz...

Tapi...
Den percaya...
Makanan di Taiwan...
Kurang KOLESTROL...

Ahakz...


2 comments:

idzwa kamaruddin said...

cekadak!hahahahaa...kelakar giler!

Amanina Mads said...

bestnya terbang taiwan lg..

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin