Kawan - Kawan jeBateja

Monday, August 26, 2013

Taiwan 2013 - Day 1...


Semalam terbang kembali ke Taiwan...
Berlepas pukul 2am dari KLIA...


Sampai Taiwan pukul 6.25am waktu Taiwan...
Waktunya sama dengan Malaysia...
Tapi ini lah waktu 6.25am...
Terang menerang...



Ini hotel kami tinggal...
The Splendor Hotel, Taichung, Taiwan...


Sebelah plak dengan SOGO, Taichung...
Ahakz...


Sampai 6.25am...
Pukul 12pm baru makan...
Lapar sampai meleh air liur ke kaki...
Gambar kedai halal yang kami gi...


Kalau dah lapar...
Setakat nasi banyak ni...
Senafas jerk...
Beriani Daging...


Otw balik dari makan...
Nampak plak konsep peiklanan mm ni...
Naik basikal...
Pehhh...
Terbaekkk...


Malam...
Jalan2 kat pasar malam...
Punyer le ramai n sesak der...


Teringin makan aiskerim ni...
Tapi budak dlm gambaq ni plak yang dapat dulu...


Kat pasar malam terjumpa bendera Malaysia ni...
Kebetulan den pakai baju tertera blogger Malaysia siap dengan bendera...
Penjual tu duk tunjuk2 kat den...
Ahakz...

Sampai sini dulu...
Lapar ni...

12 comments:

aniswany lazim said...

jauh eh jalan....bestnyeee

Syazana Zainn said...

nak subenier wehhhhh

:D

Wak Gelas™ said...

sakannns..,ammvoiii

nur baitul atiqah said...

uitt... best nyaa...

:: Mrs.Eady :: said...

Untung laaaaa :)

Muhammad Syahmi said...

Unik betul aiskrimnya, tinggi...

Amin A. R said...

Ok, saya jeles... Sebab company saya tak de hubungkait dengan negara luar.. Hahaha..... :D

Hazmin Hamudin said...

Pergh.. Jauh berjalan nampaknya.

Amanda Suria said...

Waaa...syp2 dh ado kek Taiwan..FM satu jebat...

Liza @ Adzriel AB said...

sib baik kau pakai baju ada bendera m'sia. kalau tak mesti depa ingat kau dari cina manalah ni.

Amanina Mads said...

bestnya2.. hehe
kena study ckp hokkien snang nk cakap..

アヌム said...

dhlame xnek flight heheh

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin