Kawan - Kawan jeBateja

Thursday, October 3, 2013

Terseksa...


Bosa tul pokok tu...
Sihat jerk ia tumbah atas kaki lima jalan...



Macam terseksa jerk akar2 nya...
Tapi nampaknya pokok tu terus berjaya hidup...
Biar pun terseksa...
Itu pokok...
Kita....?




Errr...ini agak meyeksakan laaa...

Ahakz


9 comments:

JunAina said...

Agaknya akar tunjang dia memang dah ke bawah yang kat ats tu akar-akar biasa je.

Tersiksa kah anda melihat keadaan itu? So pandang kat lain..ahahaaa...

Syazana Zainn said...

hoi! cucuk mata kau nanti. bahaha

Hazmin Hamudin said...

Hahaha.. Memang 'tereksa' mata melihatnya.

Norfadhilah Abu Hassan said...

seksa bg kaum adam. PEACE YO!

Dinas Aldi said...

Kesian pokok tu, huhuu.

Err yg ataih motor tu, kesian kat sapa pulak eh..Heheh..hehhh..

diana said...

tulang je pun nak tayang..tak sedap mata memandang..heheh

Daddy Ziyyad said...

akar dia yg dalam bumi,dalammmmmmmmmmmmmmm tu bro :P

yg amoi tu,tak berapa nak sexy la..wakakakaka

Amanina Mads said...

pokok xseksa tp manusia yg seksa.. hhehehe

Muhammad Syahmi said...

Terseksa ke dengan gambar bawah tu... Hahaha...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin