Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, March 18, 2014

Taiwan 2014 - Day 2


Ini jer sarapan semalam...
Sebulan...
Boleh kurus den...
Ahakz...


Ini hotel yang den duduk...
serupa bentuknya lagi mcm 2012...
Warna nya pun sama...


Harga minyak terkini di Taiwan...
Semua Ron n Diesel jika dlm RM mencapai RM4.00...
Uhukz...


Deretan machine yang den kena confirmkan...
Kena pastikan ok...
Kalau tak ok...
Pengsan le bila machine ni problem di Malaysia nanti...



Makan malam den...
Beriani Kambing...
Dalam RM40.00...
Ahakz...


Ini bukan sengaja nak tayang gambar separuh bogel...
Tapi kotak utk buah pinang....
Orang sana suka makan buah pinang...
Yang tukang jualnya pun seksi sangat2...
Separuh bogel jugak...



Ini le isi dalam nya...
Den tak makan...
Takut...
Sebab nampak mcm pelik punyer...

Ahakz...

6 comments:

JunAina said...

Jual pinang pun manipulasi pompuan?

Kalau gitu gaya makan malamnya jangan harap nak kuruslah!

NzA said...

lama ke kat sana jebat...boleh kurus tu...hik3x...
mknan kt sana mmg mahal tapi org sana gaji besau2......

❤Kamsiah❤ said...

seksinya wanita pinang tu hehe..

diana said...

ye la..selalu tengok drama taiwan ada kedai2 jual pinang macam pondok tepi jalan je.yang jual mesti gadis2 comel dan seksi...hehehe

diana said...

ye la..selalu tengok drama taiwan ada kedai2 jual pinang macam pondok tepi jalan je.yang jual mesti gadis2 comel dan seksi...hehehe

Amanda Suria said...

pinang???diorang nak buat apa ngan pinang?musykil ni...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin