Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, March 19, 2014

Taiwan 2014 - Day 3


Ini jer sarapan 2 hari lepas...
Boleh lah alas perut...
Tapi cepat lapa ooo...



Ini plak lunch...
Ahakz,,,
Boleh lah...
Tapi semua ala2 seafood...
Ayam n daging kena hati2 makan...
Ahakz...


Siput laut ini makanan kegemaran...
Siput laut yang tak taw masak apa...
Sodap..
Ini masa dinner...


Makanan laut sangat fresh di sini..
Macam ikan ni...
Tak sama rasa dengan di Malaysia...


Akibatnya...
Kurang 10 minit...
Habis...


Malam lagik...
Gi minum...
Tak de kedai mamak nak lepak...
Lepak jerk kat pub...
Supplier bawak...


Kat sana popular gak pasal MH370...
Siap ada rancangan khas lagik...


Siap panggil pakar2 lagik...
Untuk kemukakan kemungkinan apa yang berlaku...
Siap rumah pilot tu pun depa paparkan...
Habis lah privacy anak2 nya...kan?



7 comments:

JunAina said...

Sebulan pun memng tak kurus lah jawabnya.

Amanda Suria said...

mak oi....bape lama pi ni...confirm balik terus timbang berat badan kan...

MystoryPic said...

Mak aiiii.. asyik gi taiwan jew.. syok rr ko Jebat berjalan jer

MystoryPic said...

Mak aiiii.. asyik gi taiwan jew.. syok rr ko Jebat berjalan jer

NzA said...

lama ke kt sana tu jebat?

Daddy Ziyyad said...

Ferrero roche tu den buat kudapan aja...hahahaha

Ikan apa tu jebat?

mama maman aka yana said...

menarik ikan tuh.. hahaha

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin