Kawan - Kawan jeBateja

Monday, April 13, 2015

Buat Baik Balasannya....?



Tajuknya tak skema kan...?
Ini citer bukan nak berlagak taw...
Just nak kongsi sumtin...
Walau dah banyak kali share...
Nak share lagi...

Jumaat lepas jamu anak buah di tempat kerja dengan Puding....
Memang selalu setiap jumaat buat macam tu dulu...
Tapi dalam sebulan dua ni...
Terhenti sekejap...
So jumaat lepas...
Start semula... 


Selepas jumaat...
Bawak le ke kilang....
Sekejap jer habis...
Alhamdulillah....

Tapi yang lebih penting....

Belum pun 5.30 petang waktu balik....
Sudah terima banyak tempahan...
Dari orang luar bukan dari anak buah...

Adakah kawan2 nampak....
Sesuatu dalam sedekah yg pelik dari citer den ni...?

Allah lebih maklum...

Sekian...



6 comments:

idzwa kamaruddin said...

alhamdulillah ;)

Amin A. R said...

rezeki dari tuhan melalui pelbagai cara.....

JunAina said...

Satu kita beri 10 Allah balas...:)

nur anis said...

alhamdulillah..rezeki..betul la orang kata, sedekah makanan tu memang baik..

Amanina Mads said...

alhamdulillah murah rezeki jebat :)

tiga lalat said...

Salam. Hee samalah mcm 'rejeki jgn ditolak', musuh jgn dicarik., ;p

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin