Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, February 9, 2010

Ala Inggeris Tu...

Permintaan WIFE..nak buat dalam rumah ala ala Inggeris...permintaan yang sangat2 mengusarkan...bakal membanyakkan wang aku kopak....salah satunya...tangga ni...pehhh...nampak je besi tapi besi tu je guna 2 liter cat minyak warna putih...harga setin RM22.00..brand apa tah...

Tang kayu nak warna PINK...pehhh..ala ala dunia BARBIE plak....warna pink tu cat minyak gak..RM68.00 untuk 5liter...pehhhh...kopak....

4 comments:

annie said...

tak po, sayang isteri camtulah, diturut2kan lah..

cantik apo,lobih kurang ngan warna dinding rmh akak, purple. Lopeh ni boleh lah akak singgah maso on the way nak ke KL tu..

jeBateja said...

Ha ah kak..sayang bini lah ni...kalau tak sayang...tangga tu kaler coklat gelap...uhukz...

asilahmuhajer said...

rasa kelakar lak bila sebut barbie tu.
tapi takpe, bila sayang isteri, isteri akan sayang balik berjuta kali ganda. hahaha.

jeBateja said...

Salah eja ke BaRBIE tu...adehhhhh....isteri akan sayang berjuta kali ganda ke...emmm....iyer kot...kalau kita sayang juta kali ganda...tentu dia trillion...ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin