Kawan - Kawan jeBateja

Monday, February 22, 2010

Saya Kemalangan...

Sekali den xcident lah..keto myvi comel den kena langgar dengan mat motor yang memotong belah kiri....keto tak le teruk sangat...tapi mat motor tu tergolek dog...kemek tu kalau simen leh hilang kot...kot arrr...
Skirting bergarik....pehhh....

Terkopak jugak ditengah2....kopak...kopak....

Spotrim...dented...adehhh....sian keta aku....sian dia...

4 comments:

annie said...

Jebateja, kopak kan je mat motor tu. Sapa suruh potong belah kiri..

asilahmuhajer said...

takziah la ye? tapi saya dulu lagi teruk. body keta sebelah kiri kemek dari depan sampai belakang. nasib baik claim insurans orang yang langgar tu.

jeBateja said...

AKAK ANNIE : mmg kak...lepas xcident tu sms bebudak kat kilang. depa mai...sib baik budak tu dah blah....kalau tak...pecah muka...

jeBateja said...

ASILAH....tak teruk lagik tu...saya pernah patah lapan kaki kanan...ahakz....lapan bulan mc....

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin