Kawan - Kawan jeBateja

Saturday, September 21, 2013

Taiwan 2013 - Day 4


Hari ke 4 di Taichung Taiwan...
Kami di bawa ke Masjid Taichung...
Warna nya hijau...


Suasana dalam masjid...



Nampak meja tepi tingkap dan aircon bosa tu...
Untuk orang belaja agama...


Tengah hari kami di bawa makan sushi...
Berasaskan Seafood le...


Sekali makan ni...
Nampak macam ayam or daging aaa...
Sah2 tak halal...
Kata seafood...


Petang dibawa makan ke kedai ala ala Istanbul...


Lawa tul kat depan nya...


Kedai ni tak hidang babi...
Juga di kata kan halal...


Tapi dalam menunya...
Ada white wine...
Alahai...


Nasib baik awekz korea ni lawa...
Ahakz


8 comments:

NzA said...

aduyai, p negara2 camni mmg masalah klau nk cari makan2...huhuhu.....
Masjid tu menarik!!!!

MystoryPic said...

Kedai ala2 Istanbul... tapi aweks korea la pulak...

Dia orang ni ingat babi je ke tak halal... terpampang tulis halal tapi ada wine

Dinas Aldi said...

Payah la nak cari makanan halal eh. Jenoh lapaq la..

アヌム said...

owh chawanmushi tu dlm die kdg2org letak ayam gk.mmg xbole mkn aaa

mama maman aka yana said...

cantik masjid dia.. hehe

makan maggi je la...

Hazmin Hamudin said...

Masalah jugak nak makan. Kena perhati menu betul2. lain la kalau betul2 pergi kedai arabkan.

Amanda Suria said...

kalau are2 situ memang payah la nak dapat makanan halal..

Amanina Mads said...

kalau negara xda restoran halal memang susah hati

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin