Kawan - Kawan jeBateja

Friday, September 20, 2013

Taiwan 2013 - Day 3...


Gile lama tak update blog...
Sambung balik pasal Taiwan hari tu...

Masa kat Taiwan jebat sempat berjumpa Proton Arena...
Macam dalam gambar...
2 3 kali bertemu Gen 2...


Juga jebat berjumpa persona...


Masa hari ke 3...
Jebat di bawa ke kedai makan vegetarian...
Sedap rupanya makan kat kedai ni...


Macam2 vegetarian jebat makan....


Tapi paling banyak jebat makan yg macam dalam gambar kat atas...



Petang...
Makan malam di kedai India Muslim...


Suasana nya best dan nyaman...


Di depan kedai...


Masa ni kan...
Sangat lapar...
Maka...
Makan tak ingat dunia...

Ahakz

14 comments:

Kakcik said...

kenangan indah yang tidak datang selalu, kan? :)

Wak Gelas™ said...

untunglarr leh makan.., ehHHee

Amin A. R said...

berapa hari sebenarnya kat taiwan nih?

aniswany lazim said...

kemana engko menghilang jebat....hmm pagi2 dh wat org terliur.kejamm -,-

JunAina said...

Masa2 macam tu rasanya lagi indah dok kat Malaysia...hahahaa...

My Little Diary said...

best ke taiwan....nnt aku nak pegi jugak lah....jeles pulak dgn jebat sbb pergi taiwan..hehe

Amanda Suria said...

punya la lama x update...tertunggu2 gak citer dari sang Jebat ni..

mama maman aka yana said...

mmg lama xupdate.. tau la busy.. hehe

Hazmin Hamudin said...

baru ada update. huhu. Bab makan memang part paling bestkan.

ieda immi said...

sampaiii dah ke taiwan yeee
bestnyeeee

Dinas Aldi said...

Amboi hang, punya la lama baru nak sambung kisah Taiwan ni.

Nampak sedap makanan kat Mr. India tu. Mintak sket.

アヌム said...

snoknye jln2 yee

MystoryPic said...

Kat taiwan senang jumpa nasi tak

Amanina Mads said...

taknak balik malaysia dh ke.. haha

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin