Kawan - Kawan jeBateja

Monday, September 30, 2013

Seven Eleven...



Banyak bonar 7 Eleven di Taiwan...
Den raso setiap 200 meter paling kurang mesti ada 7 eleven...


Macam2 ada dijual...
Yong Taw Foo pun ader...



Meja makan pun ader...
Sambil makan2 Yong Taw Foo...
Tapi den lupa ambil gambo...
Dah macam kedai makan plak rasanya...


Selain tu den tgk...
7 Eleven jadi pusat kumpul bungkusan or surat utk di pos...
Mereka berkerjasama dengan DHL...
Kat Malaysia sepatutnya Pos Malaysia buat macam ni...



Kaya lah tokeh 7 Eleven ni erk...
Serata dunia ada gamaknya...

12 comments:

Amin A. R said...

yong tau foo dalam 7e????musykil kalau kat malaysia ikut buat cenggitu jugak.. hehehe

❤Kamsiah❤ said...

lama tak datang sini...tgk2 tuan rumah dah bercuti nun jauh di Taiwan..:)

JunAina said...

Permintaan tinggi gaya hidup cenggitu kot. Kita kedai makan bersepah tak ada masalah kot sampai 7-E kean jual makanan cam gitu.

MystoryPic said...

7E.... 3 in 1 kot

Murni Alfathunnisa said...

sama macam kat HK, bersepah-sepah 7E dan kedai2 serupa dgnnya...dah tu macam kedai makanan segera. ada dua tiga meja dan depa provide hot meals lagi...

Dinas Aldi said...

Sungguh serba boleh la Seben Eleben di Taiwan. Siap ada yong tau foo lagik, tu dia aih..

Hazmin Hamudin said...

Dah macam kedai makan pulak bunyinya. Haha... Bukan Vincent Tan punya ke? Patut la kaya.

diana said...

kat sini pulak orang tak nak masuk 7e sebab mahal..heheh

nidus2 said...

Honda Wave, Yamaha Legend....capcai ta der ke kat sana?.....skuter jer.

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Kat sana pun ada yea. Ingat di tempat kita aje ada 7e ni..

Amanina Mads said...

perghh lagi hebat 7e kt sana.. haha

Norfadhilah Abu Hassan said...

syoknya leh p taiwan.

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin