Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, November 6, 2013

Jeruk...


Poei Tesco Semenyih baru ni terpandang botol2 ni...
Pertama kali tenguk petai jeruk dijual dlm botol mcm ni...
Peh...
Komersial sungguh...


Dan harganya...
Wow...
Leh tahan...


Walau apa pun...
Jeruk ni adalah terbaek...

11 comments:

Kakcik said...

Wah... dah naik darjat lagi sang petai. Mesti lepas ni harganya pun akan melambung tinggi...

Amanda Suria said...

Wah...senang la nak cari...apa pun potai jeruk omak den yg duperb..abah den gomar...tp den x mkn la...bau ehhh.....huiii....

:: Mrs.Eady :: said...

tak mkn jeruk..hehehe...

JunAina said...

Komersial? Hebat...hebat...

Rm8 mahal ke? Sebabnya petai 3 papan dah Rm3 itu yg murah beli sekali kulit. Ini bijinya sahaja tak ada bahan buangan kecuali airnya lah.

jeBateja said...

Kakcik...sudah sampai ke tahap global ni....

jeBateja said...

Amanda...wahhh...awat hang tak mkn....hang ni mcm mat salih aaaa

jeBateja said...

Mrs eady...awat tak mkn....sodap oooo

jeBateja said...

Junaina....iyer jugak erk....dgn botol nya yg ohsem...rm8 tu...berapa lah sgt...kan?

Daddy Ziyyad said...

Perrgghhhh...den tabik spring la dgn pengeluar petai jeruk tu....Sebab kalau kita nak masuk market hypermarket, mmg macam2 stringent test kena lepas....

jeBateja said...

den kono tabik gak nampak nyo....hebat2...

Cinta Misteri said...

hihihi...jgn makan byk2, nanti usus merajuk

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin