Kawan - Kawan jeBateja

Monday, November 4, 2013

Padan Muka Saya...


Ini sebuah kisah lama...

Selepas Hari Raya Haji tahun lepas kita tukau bateri keta...
Namun...
Sebelum Hari Raya Haji tahun ini...
Sekali lagik tukau bateri keta...
Ini le bahana nya tak memeriksa air bateri...
Sepatutnya boleh bertahan 2 tahun paling kurang...
Setahun pun tak lepas...
Padan muka sekali lagik...
Terbang RM160.00...

17 comments:

MystoryPic said...

hehehe..... sebab tu la aku suka guna bateri kering, tak kose nak check air bateri selalu...

jeBateja said...

orang kata....tak jantan laaa pakai bateri kering....no powerz....lastnya.....ahakz

:: Mrs.Eady :: said...

uhuhuuu....

Dinas Aldi said...

Wehhh Jebat, akak yg pompuan ni pun check ayaq bateri, awat hang tak check? Hang lupa kot? Tapi takpala, benda dah nak jadi, redha jalah. Lain kali jangan lupa check ayaq bateri tuh, sayang duit der.

Muhammad Syahmi said...

Saya guna bateri kering je sebab saya ni jenis malas nak check air bateri... hehehe...

mama maman aka yana said...

sy guna bateri kering.. masalahnye bateri kering nih bila2 smpi waktunya keta takleh hidup.. takde kasi tanda2 utk tuannya bersedia bateri baru.. haru kalu takleh hidup tengah2 bulan.. kiki

jeBateja said...

Waka...waka..nak ngutuk lah tu...

jeBateja said...

Akak....sy mmg lalai n cuai laaaa....uhukz

jeBateja said...

Bateri kering powerz nya leh hilang tanpa amaran...

jeBateja said...

Itu yg den takut kan....ahakz

Hazmin Hamudin said...

Hahaha.. Rugi2.. Kalau check air baru berapa ringgit je kuar.

suri solehah said...

Huhu..lg best,,saya tau bawak keta je,,hari ni baru dot ilmu ttg bateri,,kering n lembab tu..

jeBateja said...

Sampai laa ni kawe nyesal oooo

jeBateja said...

Sila lah ambil ilmu tu...walaupun rm160....ianya tetap duit. Membazir tul den ni....

Amanina Mads said...

bateri pun ada air dan kering.. nasib baik takdo kete sendiri. hehe

jeBateja said...

Nina oiiii....bkn jer air...minyak pun byk...minyak itam. Minyak brek. Minyak gear box...minyak power stereng.

Amanda Suria said...

den guno battery kering je...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin