Kawan - Kawan jeBateja

Friday, December 18, 2009

Baik Punyer...

Ini ialah panel meter kereta aku...adakah korang perasan apa yang best kat situ...abaikan pasal MINYAk yang tengah 2 takuk tu....ahakz...kalau keto myvi ni..leh pakai 2 hari lagik ooo...( plz jangan percaya...)

Ini gambar yang dah ZOOM....nampak tu...No. 77777...pehhh....sudah jauh perjalanan keta aku yang dibeli pada Nov 2006. Aku perasan masa nak gi keja selepas TOL Bdr Baru Bangi....nampak je nombor baik ni ( aku bukan kaki ekor...) aku terus ketepikan kereta aku dan ambil gambo....ahakz...susah oo..dapat nombor mcm ni.....ahakz.

No comments:

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin