Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, December 15, 2009

Besi Buruk...

Mesin lama yang tidak lagik digunakan telah dijual sebagai BESI BURUK. Tinggal kenangan saja lah mesin-mesin tersebut yang satu ketika pernah menyemai bakti.

Opppsss...silap...bukan JUAL BESI BURUK....simpan dalam STORE....errr...buat apa simpan...jual je lahhhh....AHAKZ...


Bapak bosa nyer lorik yang megangkut mesin2 tersebut....jalan utama terpaksa ditutup separuh sebab lorik ni panjang bangat....

Mesin2 lama yang telah diangkat dan di ikat atas lori...teka..berapa kah berat mesin2 tersebut....???


Ini lah 3 orang kuat yang mengangkat mesin2 ke atas lori....mereka juga mandur...mereka jugak lah yang akan memandu lori tu nanti....


Salah seorang penjaga TRAFIK yang keletihan....ahakz....macam nak terberak je bang...????

2 comments:

annie said...

gjan, apo dibuek eh kek abg pakai baju merah tu? Klu iyo pun dah tak tahan jgn lah kek topi jalan lak ai..ishhhh..

jeBateja said...

Ontah lah kak....tak sompat laei lah tu...kek mano2 pun buleh....ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin