Kawan - Kawan jeBateja

Pages

Friday, December 18, 2009

Kau Pergi Jua...

Dalam lab tempat aku kerja ada akuarium...ada bela ikan dan salah satunyer ikan yg diatas. Ikan KELAh ( boboi kata ini ikan KELAH ) ini hadapi masalah dalam akuarium...tak taw kenapa...ikan lain2 okay je...kena DERA or BULI kot.....aku kuarkan dari akuarium dan cuba tenguk dalam 1 jam...ikan ni still tercungap2...

Aku gi ke TEA ROOM..ambil plak air SULING...errr..air BERTAPIS....pasti tiada KLORIN punyer...errr...aku rasa lah...

Dengan air SULING or Air bertapis tu..aku masukkan ikan kelah yang bermasalah JIWA tu....nampak gaya ia STILL mcm tu....tiada perubahan....dan pada awal pagi...ia TERUS PERGI tak KEMBALI.....uhukz...aku GAGAL...itu je...

1 comment:

annie said...

BRAVO Bro !! Jasamu dikenang...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin