Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, March 21, 2012

Adik-Adik Ku VS Mentor 6...


Ahad lepas...
Dok asyik tenguk Mentor 6 di tv3...
Masa iklan tukar ke Tv1...
Sekali ada rancangan Adik Adik Ku musim ke 3 Akhir...
Pertama kali tenguk ni...
Hebat2 tul depa berpidato ( kalau lah nama nya PIDATO laa...)
Tapi den respek budak dlm gambo kat atas ni...
Dia citer pasal Nabi kita luka semasa berdakwah di Taif...
Siap nangis ooo...
Den pun nangis sama ooo...
Tentang cerita Nabi kita luka tu memang le sedih...
Tapi cara penyampaian budak ni...
memang menusuk hati den yang lembut...
Uhukz....
....

Dari Mentor 6...bagus lagik tgk siaran yang ilmiah erk...erk....


7 comments:

CintaZulaikha said...

budak nih bukan juara 2 tahun berturut2 adik-adikku ker..hehe

DilaDila said...

malam tu bukak TV1 tapi malangnya dah penyampaian hadiah...T_T

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

rasanyer adik2 ku ituew lagik better tgk compare ngan nentor tu

deeya said...

comel kan adik Rafiuddin nie . cute sangat . berjaya mengeluarkan air mata kakak si hati tisu nie dik .

abes je persembahan dia memang berharap sangat dia dpt tempat pasal dia punye emosi tak same mcm peserta laen . hehe ~ tapi x ade rezeki dia . ape pun kamu sangat comel lah adik dan bijak ! muwah ! :p

Papa Mifz said...

den mentor2 nih mmg tak layan...tgk final jer...hehe

Amirah Adnan said...

mentor mcm hampeh je

~♥ iella ♥~ said...

la..dah akhir ka..?tak sempat nk tngok... kdng2 rajin gak tngk ptg ptg..

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin