Kawan - Kawan jeBateja

Thursday, March 8, 2012

Kerengga...

Hari tu bako sampah...
Tetiba kena ketip dengan kerengga...
Tak puas hati...
Den cari sarang kerengga...
Den bako...

Tup-tup...
Esuknya depa dah buat sarang baru....
Wahh hebat...

Tetiba ada sore lain dalam hati...

Dehhh jebat...
Kalau rumah ko terbakar hari ni...
Mampu kah ko buat rumah baru esuk...?

Menyesal...........itu ajer....



8 comments:

Adzrien Shoppe said...

depa kecik je boleh nk buat sefera... kita ni banyak alasan & malas benonya.

esok pagi jumpa kul 8 am boleh? sms... umah ijan boleh, kedai pun boleh. jap je..ada hal.

kakcik said...

Mereka juga makhluk Allah yang perlukan rumah.

gadisBunga said...

uish. pedas sungguh soalan kerengga!

*ko tak nampak gambo cactus ke kat entry aku semalam?

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

issyyy sini jrng nk jmpa
kena geget nangess gak la sakitttttt

Faza said...

saper sro kaco kerengge n the gang..padan muke ..wekk :D

zati embong said...

sakit giler kot ke gigit kerengga.fobia jat.

Woofer Storm said...

kerengga ni rajin bro,usaha siang malam..bukan mcm mnusia,tahu merungut tak reti nak usaha..

slmt mlm bro..

ILA HonEyBuNNy said...

xnak kena gigit dgn kerengga..

bau dia pun cmna tah...

fuhhh...ayat dlm hati tu sentapp mak..heheh

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin