Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, August 29, 2012

Sape Maw Beli...?


Wa bukan maw juai itu Aircon...


Wa maw jual ini barang...
Sangat menyakitkan mata...
Sape maw beli...?
Ala Kah...?

** Kasut member basah semasa dtg keja semalam....Hujan lebat....
Ado keto simpan ghumah...
Itu lah pasal...ahakz...

Terima kasih kepada sudi dtg....
Dlm situasi bz...
Den akan BW balik nanti.




10 comments:

alien said...

naik kete jalan jem
keh3

kakcik said...

Hahaha...

ada ke yang nak? :)

Muhammad Syahmi said...

kumpul banyak-banyak,
boleh jual bundle...

Dinas Aldi said...

Hang nih, start dahla buli orang tuh! Hang pi bagi balik kat tuan dia, tah merata2 dah dia cari tasut & toskin dia tu :D

jeBateja said...

ALIEN - betul lah tu...hujan2 lagik jem ooo

KAKCIK - tak sape maw lah kak....akak nak ke..??

USTAD - isshhhh.....tak sape maw...busuk

Kak Dinas - ahakz....mana ada buli kak...kita insan mulia aaaa

en_me said...

sian kan kena ujann.. uhhuu

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

mcm2 pesen...
asai blh gantung kasi kering khennnn

maya amir said...

sian org tu kene ujan,sidai kasut kasi basah tapi kasutnye nak kene jual..hahahaha

Syazana Zainn said...

busuk kasut kalo basah, kena basuh betul2 baru elok bau -,-

p/s: selamat hari raya :D

Murni Alfathunnisa said...

chek tak pakai kasut stail ni..chek pakai tumit tinggi ja...hikhik....

busyuk ashem ooo kasut basah....make sure keringkan betul2 ek..

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin