Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, August 7, 2012

Sasaran...


Kodai baru buka kat Bandar Baru Bangi...
Wife dah 3 4 kali cakap...
Dia nak pi kat sini...
Aduhh...
Den malas betui lahhh...
Terbaca satu aktikel...
Lelaki leh bertahan 5 minit jerk kalau menemani wife kat tempat2 gini...
Den mmg sokong aktikel tu...
Ahakz...


PS ** sepatutnya keja mlm tetapi mlm td balik kul 12am...pastu masuk pagi ni atas kapasiti kerja2 KHAS...fikiran ting tong...ting tong....tak sempat nak BW lagik....harap di maafkan.

8 comments:

pB said...

dah lama tak pergi Gulatis

wahida said...

nasib baik laki aku setia menemani aku shopping...ahaks...

Muhammad Syahmi said...

saya pula belum pernah lagi ikut isteri pergi shopping...

bila la dapat menemani isteri pergi shopping nih...?

Murni Alfathunnisa said...

dah namanya perempuan kannn...dengan shopping, tak dapat dipisahkan. kaum lelaki kena lebih bersabaq..hehe

Dinas Aldi said...

Hang kena la temankan dia, Jebat. Hang kan darling dia, apa la hang nih.

ieda said...

lorhhhhhhhhhh sayang isteri tak ???
rajin2 kan lahhh ;))

Citarasa Rinduan said...

Kalau kak... Xsuka shopping.
jadi en zalie jer y pi sorang2

jebat. Kita genggg

Woofer Storm said...

jumpa kat gulatis bro.heheee

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin