Kawan - Kawan jeBateja

Monday, July 1, 2013

Jualan Kilang Di Nilai 3....


Macam tahun2 sudah...
Kilang ni selalu buat Jualan Gudang,,,
Tapi kilang ni bukan kat area Nilai 3 yang orang beli belah tu yea...
Jauh sket...
Sket jerk...

Nak tgk pengalaman jebat pada tahun lepas dan gambar2 masa jualan tersebut....
Sila klik link di bawah....



dan



15 comments:

Syazana Zainn said...

wehhhh belanjaaaa! hahaha

:: Mrs.Eady :: said...

ala jauh la pulak..

JunAina said...

5 ambik report kad anak sulung, 6 balik perak ada harapan 7 hb pi sana...wehhaaaaa...

Dinas Aldi said...

Memang best tuh. Tapi tak sesuai la akak nak pi borong kat situ sebab jauh benor.

Amanda Suria said...

Nk raya sumer tkr baru eh jebat?

Daddy Ziyyad said...

Nilai 3 ni sepelaung ajo dari rumah mertua den...bleh la den try poie...:)

Amin A. R said...

Jauuuuhhhhhhhhhhhh...... Heheheheh :D

Muhammad Syahmi said...

Nak pergilah. Tahun lepas tak sempat...!

diana said...

tak pernah pi...:p

Papa Mifz said...

last den pergi Nilai 3 semasa nak beli karpet utk rumah baru last year bulan 10...;)

Cik Aien said...

Nak pi..... Raya tahun ni nak sakan sikit.. hahahaha

mama maman aka yana said...

hhhmmm.. takde duit.. bak la sikit duit tuh br boleh belanja.. hehe

NzA said...

nak p borong dgn kilangnya skali lh....

NARDtheNERD said...

mak orang mesti suka ni.
hehe :P

wahida said...

tarikh dah lepas dah pun..huhu..melepas.....

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin