Kawan - Kawan jeBateja

Thursday, July 16, 2009

Adehhhhhh.............


Hari ni pepagi aku nak pegi ngadap Doktor kat Hospital Pakar...sakit kepala dari semalam ditambah dengan sakit perut sebab gastrik meyebabkan aku berasa tak mampu langsung nak keja. Oleh kerana aku takut nak makan ubat tahan sakit so aku mintak suntikan tahan sakit tapi Doktor tu macam tak paham je...dia beri ubat pil yg tak beri impact pada perut. Lepas tu dia beri mc. Sampai rumah aku terus tido...adehhhhh

No comments:

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin