Kawan - Kawan jeBateja

Thursday, July 2, 2009

Selayang Pandang.....

Posing Manja dari seorang Line Leader..mcm BAPUK plak nampak dia ni....ahakz

Kacang n Kismis...aku POW kat MAIN OPIS. Dibawa oleh seorang Exec. Oleh kerana aku dah biasa dgn maka 2 kali aku ulang alik dari lap ke opis...semata2 nak pow kacang ni le....TQ...

Alaa..zam ni..malu2 katak plak dia....td bukan main lagik suruh aku ambil gambo dia..pas tu malu plak dia. Sape nak berkenalan dengan dia leh PM aku..SINGLE lagik tu....

Jalinan mesra antara Megat ( kiri ) n Boboi....pasangan yang sedang Hangat berSCANDAL. Ahakz...si Megat sedang check contracer..ok kah...tarak ok....Boboi tu Sifu pada Megat...Ahakz

Ini Exec. saya....dia bukan baca buku...tapi dia sedang marah aku ikut SKRIP yang dia tulis dari rumah...errr....TAK lah...aku fitnah je...dia sedang tgk perancangan kerja dia maaaaa

No comments:

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin