Kawan - Kawan jeBateja

Sunday, July 5, 2009

Meeting Kesatuan Sekerja....5 Julai 2009

Pendaftaran...diuruskan oleh Cik Manita...hah dia ni SINGLE lagik...nak kenalan...err...tak berani aku REKEMEN mana taw dia dah ada PAKWE...kena BELASAH plak kang...

Zaki yang kehausan.....satu bekas air tu dia boleh habiskan....nasib baik cawan tu tak leh makan...kalau tak..dengan cawan2 sekali dia makan...

Hah..kalau bab sate kajang...ramai yang tak leh TAHAN. Laju je depa ni....Macam dalam gambar ni...2 orang sedang berebut sate...errr..silap..depa ni berebut kotak putih tu...tah apa depa nak buat tah...


Masing sedang sibuk fikir sape kah AJK2 yang mereka mahukan memimpin depa...salah PILIH..alamatnyer...BUNGKUS leeee

Diantara peneraju lama..kabur plak gambo...sowyyy

Wahhhh..gi meeting ni dapat T'Shirt tuuuuu...leh lah lawa nyer....TAPI...lawa lagik aku...ahakz

YDP Kesatuan Kerja yang Baru...En.Zulhairy Bakri

Pen masa meeting....nak bgtaw laaa...ketiga2 PEN tu tarak DAKWAT...cissss

No comments:

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin