Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, November 7, 2012

Dia Yang Pergi...


Isnin hari tu wife call den di kilang...
Ayah sedaranya meninggal dunia...
Selepas buat apa yg patut...
Balik rumah...
11am den sefamily sudah di Karah Highway...
Menuju ke Felda Tersang 3, Raub, Pahang.


On the way ke Raub...
Kami di beritahu jenazah sudah dikebumikan...
Oleh kerana sudah pukul 12.30pm...
Den lepak dulu kat Raub...
Makan2...
Lepas  Zohor baru ke Felda Tersang 3...


Dari Felda Tersang 3... 
Kami ke Kuala Lipis plak...
Otw ke sana...
Nampak plak tangki air ni...
Tengah2 ladang tu...
Macam UFO ooo...
Ini kalau memalam ni...
Pasang lampu...
Sure macam UFO...
Pehhh...

10 comments:

UNIT BESTARI & ICT said...

UFO ..... edit skit ... panggil Metro ...

mesti g empak...satu Malaysia

Chik Att

Wak Gelas™ said...

wak pon kekadang sukak tangkap gambaq tangkir air tuu.. ehhhEe

alien said...

Takziah!

JunAina said...

Salam takziah.

Tengah2 hutan sawit jumpa UFO, masuk front page...:)

Syazana Zainn said...

takziah.



p/s: ko edit sikit gambo tu, nnt kompem org ingat UFO.haha

gadisBunga™ said...

salam takziah.

aku ingat dulu masa dok kuantan, cenggitulah rupa tangki air dalam kem batu 10 tuh.

Murni Alfathunnisa said...

salam takziah.

Dinas Aldi said...

Al-Fatihah buat yg telah pergi.

Macam cendawan plak akak tengok tangki tu dari jauh ni haa :D

Hazmin said...

Salam takziah...

Leper je pulak tangki air tu kan. Sikit je la dapat tampung air tangki tu.

izfanora said...

takziah..

kat melaka cantik tangki air. dorg hias macam tanjak..

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin