Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, November 21, 2012

Sedap Gak Ni...


2 hari lepas buat Puding Coklat Strawbery dengan susu UHT...
Saja nak buat...
 Sebab masa tu pening kepala...
Malas nak makan ponstan yg antara penyebab sakit buah pinggang...
So bila buat puding ni...
Alihkan perhatian OTAK...
Tup - tup...
Siap jerk puding ni...
Sakit kepala pun ok...
Wow...
Ini macam banyak bagus...



Puding ni plak lembut sebab 80% guna susu UHT...
20% air biasa...
Bawak ke kilang bebudak ni kata sedap...
So lepas ni kirakan kos...
Boleh jual...
Money...money...money....
Ahakz...ahakz...

Resepi di blog wife :-



11 comments:

Wak Gelas™ said...

wahhh rajinnyerr.. ehHHee

NzA said...

Fuh....xtahan tgk puding tu.....huhuhu....

Muhammad Syahmi said...

rupa bentuknya mengliurkan...

nampak sedap...

Daddy Ziyyad said...

takdo rosaknyo kidney tu kalau makan ponstan ikut aturan...

org kito gomar sangat buat andaian sendiri...padahal mulut tu non stop hisap rokok..tu yg sah sah rosakkan paru2! hahaha

Syazana Zainn said...

sambil nyelam minum air la.

:D

nur anis said...

tengok pun memang nampak lembut je..sedapnya..

alien said...

terliur~
waaaa

CintaZulaikha said...

tak taulah nak cakap apa, tp puding2 kat cni mmg sgtlah cantikkkkkkkkk..sedap plak tuh..

Chik Att said...

Terreeeeeeenyaaaaaa ........ bunge bungeee lagi

man said...

Mcm sedap je..hehe.sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

Jna marcello said...

Wahhh cantik nyeE
Mcm syg je nak mkn!
Tp na x mmg xmkn puding..jd beruntunggg nye sape yg mkn puding ni :)

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin