Kawan - Kawan jeBateja

Thursday, November 8, 2012

Jualan Barang Curi...


Murah memang murah....
Tapi kalau ditanya keHALALan nya...
Bisa di ragui...
Baik jangan beli...
Situasi begini selalu kita nampak di kaki lima di Pekan2, Bandar2 malah mungkin ada di Kampung2...
Jangan Beli...
Jangan sokong mereka...


OK lah nak bgtaw...
Gambar2 diambil ketika rehat...
Budak ni, dia pi mintak jam bebudak lain...
Pas tu dok lakonkan sketsa mat gian maw jual jam...
Tah apa2 tah....

9 comments:

alien said...

oh.
Igt depa yg jual

wahida said...

dah takde keja lah tu...hahaha...

CintaZulaikha said...

hahhahha, ni musti bosan sb tder keje nak buat.

mama maman aka yana said...

kalu dah tau benda tuh dtg penuh keraguaan baik jgn beli.. huhuhu

Daddy Ziyyad said...

hahaha..Byk betul masa boleh ber-sketsa bagai masa kerja...

Chik Att said...

Buat sitcom kaaa

Syazana Zainn said...

haha sengal budak2 ko ni :p

izfanora said...

siap wat drama plak ye..

better kalau nk beli apa-apa, pergi ke 'kedai'.. kalau perorangan ni, mcm xbrp nak percaya elok ke tak elok ke..

ieda said...

huhuhu yg haram x akan jadi halal .. pegang tuu aje ;)

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin