Kawan - Kawan jeBateja

Friday, November 23, 2012

Melantak...


Semalam den training...
Bukan nak citer pasal training...
Citer pasal gula atas meja ni hah...
Sikit lah...


Tenguk kat meja depan ada 2 mangkuk gula2...
Tak de org kat depan tu...
Apa lagik...


Tada...
Sudah hilang...


Hah baru lah cukup...
Sambil layan training...
Sambil melantak...


Lepas lunch...
Gula sudah kurang balik...

Tgk depan sana ada mangkuk gula2 lagik...


Penuh plak tu...
Tapi hanya seketika...
Sebab...


Lepas tu den kosongkan...
Akhirnya...


Penuh sudah meja dengan gula2...
AHakz...

16 comments:

Wak Gelas™ said...

wak pon dh lama X gi training course jugakk.. UUhuuu

NzA said...

amboi2, ni p training makan gula2 ek?????/he/he/he/

nur anis said...

haha....saya pun selalu buat gitu...

ieda said...

memang punn kalau ada training memang kena ada gula2 .. lepas tuu bila kuar semua kena kencing manis ekeke ;)

alien said...

ni kalau ada acara makan gula2 paling byk.. aku rasa ko bole join. Haha

Hazmin said...

Kalau selalu pegi traning mau rongak gigi macam ni. Hehe

Daddy Ziyyad said...

hari2 kalau training, soheh ekau kono koncing manis..~bahahaha

CintaZulaikha said...

curikkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!! kikiki

Dinas Aldi said...

Kalau masa miting atau kursus, itu gula2 mesti sentiasa penuhhh. Kalau tidak terseksa laa mengantuk kena dengaq orang cakaaap :D

Syazana Zainn said...

nnt mesti org tu tanya mana pi cekelat tang ni :p


p/s: aku sekarang baru nak berjinak2 menulis cerpen.kuikui

:: Mrs.Eady :: said...

mmg layan oooo!!

izfanora said...

pergh, boleh kena kencing manis ni.. gula2 xsedap..

gadisBunga™ said...

ish ish ish...

Murni Alfathunnisa said...

rosak gigi tu baru tauuu...kuang3x...

wahida said...

woi, cilok eh? kehkeh...

mama maman aka yana said...

jgn makan gula2 banyak nnt rongak gigi.. hahaha

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin