Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, June 13, 2012

Ada Sape Kenal...?

Nampak banner yang kejauhan itu....
Alaaa...
Yang warna putih tu...

Dekat sikit...
Nampak banner...
Nampak gambar2 kat bawah tu...
Tenguk plak gambar paling kiri...
 
Emmm...
Ada sape2 kenal...?
Tak de...?
Ok Tq...
Ahakz...

7 comments:

CintaZulaikha said...

erkkk, gambo apa tuh???

Ati Masrif said...

salam,

macam muka jebat jek :)

Murni Alfathunnisa said...

Dulu masa kat factory line tau la jugak serba sikit pasai 'kaizen' tu..
la ni..huhu..hampeh satu apa pun tak ingat dah...

アヌムちゃん said...

tak kenal..huhuu

Citarasa Rinduan said...

entry ini daku tak faham


tak apa... mee bandung hantar sini..
kikikiki... jebat dan kawan2 dia y punya

Dinas Aldi said...

Jebat, hang jadi model dalam banner tu eh, fewit!

Muhammad Syahmi said...

wah... rajin buat kerja atau buat-buat rajin sebab nak masuk gambar...?
hehehe...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin