Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, June 20, 2012

Makan Free Jangan Di Tolak...

 Semasa jebat dalam kesibukkan dulu...
Ada banyak masa jebat dengan customer...
Maka ketua2 projek...
Selalunya akan bawak customer pi makan...
Jebat follow jer...
Kalau nenguk nasi arab kat atas...
Jebat yang rekwes supaya makan nasi arab...
Best kan...
Kena masa2 mcm ni...
Kalau ada yang kita teringin nak makan...
Sebut jerk....
Free plak tu....
Ahakz...ahakz....

 Yang ni makan Ayam Goreng Kampung....
Pi ramai2 dengan customer....
Peehhhh....
Terbaek taw...

 Kadang2 kan...
Bukan customer je belanja...
Kawan2 dari cawangan lain turut akan belanja Jebat...
Ini disebabkan mereka memminta bantuan jebat untuk satu2 kerja KHAS...
Bukan jebat nak berkira...
Nak mintak itu ini...
Depa yang nak belanja....
Ialah depa pun datang dari jauh...
Belum makan...
So jebat temankan lah...
lagik pun depa leh claim....
Yang penting juga...
Jebat makan free....Ahakz....

Kalau yang nak belanja jebat tu Non Exec...
Jebat cadangkan kat sini...
Murah...
Jebat suka makan Mee Goreng dan Telur Dadar kat sini....
Sodap....
Nasi Ulam ni kat Bandar Baru Bangi ye kawan2...
Bukan kat Penang yeee....ahakz...

13 comments:

gadisBunga said...

hahaha!!!! cadang ikut pangkat eh? sungguh bertimbangrasa ko jebat!

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

terlioq betui la
mengudang padah terjah sini masa perut lapaq hahahaha

wahida said...

perghhhh..nasi arab tu mmg bikin aku terliur!! aku ni dah la hantu nasi arab...nyampah tau n3 kali neh...

hajiMete said...

sampai licinns.. ihhhii

Murni Alfathunnisa said...

murah rezeki hang yer jebat..:)

nasi arab kat mana-mana pun mesti saiz hidangan dia nalla punya kan..nasi banyak..makan sorang mesti tak abis....tu hang makan habis ke tak tu, jebat?

Syazana Zainn said...

oit bila nak banje aku?hihi

ezzu said...

best na dpt mkn...belanja ezzu plak mkn nasi arab k..heheh

Miza Ramli said...

sedap ke nasi arab
sekarang ni den mengidam nak makan nasi berani! ( mcm salah ke ejaan tu )

Muhammad Syahmi said...

wah... bestnyer...
kenapa tak tapaw bawak balik...?

Ati Masrif said...

dapat makan freekan..
sape tak suka :)

masa kita kerja travel agent dulu
selalu je dpt jemputan makan2
kat hotel...meriah hidup..huhu~

zati embong said...

makan dgn kntraktor plg best,hihi

maya amir said...

silap masuk time pose.. arghh! nasi arab tu mmg menggiurkan..perghh!

amna said...

beruntungnya...
wah, nak nasi arab tu.. teliur hokk

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin