Kawan - Kawan jeBateja

Sunday, January 12, 2014

12. Ahad Ni Den Koje Oiiii...


Den koje today...
Koje2 khas yang wajip siap hari ni...
Esuk ada plan keja2 khas untuk hal lain...
Pehhh...
Penat lak aiii...

Kawan2 buat menda...?


** Dalam gambo tu bukan den yer....

14 comments:

Bropian said...

selamat bergutas

mama maman aka yana said...

susun abenda tuh... :-)

kaum ibuk nih penat ngan urusan rumahtangga je la... hihi

Amanda Suria said...

den pun kojo ha....esok naik site...peh tu siapkan semua prepareration....

aniswany lazim said...

ahad pun keja?kaya la ko jebat..hikss

NzA said...

Selamat bekojolh ye. Sy pn kojo hr ahad. Hehehe...

cheqna said...

bekerja jugak =)

Chik Att said...

kita cutiii weiiii

JunAina said...

Dah lama tak kojo Ahad cuma kojo2 kat rhumah yg tak pernah nak habeh!

Amin A. R said...

saya pon bekerja jugak semalam. dari rumah la tapi... heheh

diana said...

hari ahad,tengok tv je la..laki den pun keja..heheh

Dinas Aldi said...

Ahad akak tak keja tapi bawak mak pi urut bahu dia yg sakit. Dah sapu2 minyak sendiri di rumah tapi tak jadik :)

gadisBunga™ said...

den pon kijo!!!

hainom OKje said...

Pandai yek kasi glemer org lain...diri sendiri kasi simpan bawah katil ! hehe

Amanina Mads said...

org penting ni.. hehe

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin