Kawan - Kawan jeBateja

Sunday, January 19, 2014

19. Apa Nak Jadi...


Semalam Ahad...
Den keja lagi...
Dah 2 kali Ahad keja...

Atas urusan kerja2 khas...
Tetapi kerja2 khas tu gagal...

Ada yang lebih gagal...
Asyik keja...
2 orang kawan di kilang...
Yang anak nya di masukkan Wad Hospital Serdang...
Sudah seminggu lamanya...
Masih TIDAK di lawati...

Setelah di ingatkan semlm...
Oleh kawan lain di kilang...
Betapa penting melawat kawan2 yang anak mereka di hospital...
Baru lah tergadah...

Ini baru betul2 gagal...
Sebagai seorang kawan...


2 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

takpe..kwn yg baik dia memahami keadaan kiter kalau tak dpt ziarah..kat rumah nnti boleh ziarah kan..

Chik Att said...

betul... kadang2 kita lupa ukhwah ... dan pentingkan kesibukan kerja dan berat bdan . CA pun sama .....sama2 kita beringat no...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin