Kawan - Kawan jeBateja

Monday, January 6, 2014

6. Kesian Dia...


Sabtu baru ni den gi kodai pagi2...
Orang ghumah suruh boli minyak masak...
Lopeh den boli minyak masak tu...
Dari kodai ke kereta den...
Den perasan ada kucing bawah keta...
Puas den halau...
Tak maw ngajak dia nya...

Den patah balik gi kedai...
Beli makanan kucing...
Lotak atas kotak...
Pastu letak sebelah keta den...
Laju jerk kucing tu mai...
Ewahhh....
Kalau seratus keta dia buat mcm ni...
Gomuk lah ko kan kucing....

Tapi sian kat dia...
Ahakz....

12 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

hihihii comel!

Amin A. R said...

taktik nak mintak makanan tu..hehehe

diana said...

hahahha...pandai kucing tu..

NzA said...

byk dpt pahala tu tau...

Hazmin Hamudin said...

Mesti dia dah praktikkan taktik yg sama sebelum ni. haha. Tgk badan pun gemuk tu.

Daddy Ziyyad said...

cuba try test gi lagi kedai tu...ado laie tak kucing tu nunggu ekau :)

alien said...

bagus, sayangi haiwan

Muhammad Syahmi said...

Kucing tu nakkan perhatian sebenarnya...

kikiki...

Syazana Zainn said...

jebat belagak dgn aku skrg :(

Dinas Aldi said...

Alhamdulillah, dia kenyang, hang dapat pahala :)

jeBateja said...

Mrs EDY - siapa...den ke kucing yg comei...? ahakz

AMIN - tu aaa...sudah bijak itu kucing

DIANA - ahakz....kucing zaman lah ni...

NZA - harapnya dapat....saya hadiahkan kepada kedua ibu bapa saya

DADDY - errr....sebenarnya ini yg kedua kali dah....

ALIEN - Alhamdulillah...terbit lagik rasa belas kepada si kucing ni

USTAZ SYAMI - ahakz...kurang kasih sayang lah yer...

SYAZANA - Oiittt...mana ada aku berlagak....adoiiii...sayang ko....

KAK DINAS - harapnya mcm tu kak....sejuk perut mak saya yg lahirkan saya...err...yg comei ni.....ahakz

aniswany lazim said...

waaa pahala botingkek tingkek tuuu~

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin