Kawan - Kawan jeBateja

Friday, January 3, 2014

3. CCTV....



Baru2 ni kecoh kat lab tempat den koje ada CCTV...
Ngelabah jer bebudak ni...
Takut perilaku mereka diperhatikan oleh the big2 bos...

Dalam kilang den memang CCTV yang nampak dek mata....
Tapi yang tersembunyi ni khabarnya lebih powerz kualiti gambarnya...
Tiada wayar digunakan...
Wifi mungkin...

Emmm....nak kena carik ni...
Kat mana erk....

Susah nak ngular ni...hik....hik...hik...





10 comments:

Amin A. R said...

hahahhahahaaaaa....... ada sesetengah kilang kan, cctv hanyalah "wayang" nak bagi pekerja takut! sebab pernah melaluinya, tiba masa kita mintak tolong chekkan cctv, rupanya cctv tu tak pernahnya aktif.. tak ke menyentap jiwa? :D

NzA said...

mmg kena carik tu...hish3x..bahaya...bahaya....

:: Mrs.Eady :: said...

misteri cctv dimanaaa :D

diana said...

entah2 dia cakap je ada..padahal tak de..kan??

Murni Alfathunnisa said...

CCTV kat opis ni gunanya untuk pantau keadaan persekitaran kat luar..kira tanggungjawab sosial gitu. nasib baik tak pasang dalam opis...kantoi memanjang ler jawabnya..haha

Dinas Aldi said...

Cari jangan tak cari! :D

Muhammad Syahmi said...

Setakat ni sekolah belum pasang CCTV. Dulu ada cadangan nak pasang dalam pejabat, tapi tak jadi pasang.

Mengular takpe kot, jangan jadi jadi ULAR... hahaha...

jeBateja said...

AMIN - mula den rasa mcm tu gak....tapi den penah tgk...memang real gambo nya.

NZA - tak jumpa lah cikgu....puas den carik....

DIANA - ader oooooo

MURNI - den takut kantoi lah ni....tu nak kena carik tu...

KAK DINAS - tolong carik kan kak....ahakz

Ustaz Syami - ishhh....2 2 tak boleh.....nak kena carik jugak ni....

Daddy Ziyyad said...

takpa la bro..
hidup kita ni,mmg sentiasa ada CCTV sebenarnya..24 jam...:)

jeBateja said...

Hik...hik...mendalam sungguh kata2 hang....ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin