Kawan - Kawan jeBateja

Thursday, April 29, 2010

Agar2 Nangka & Nasi Lemak...

Nasi Lemak...wife buat untuk menunaikan hasrat aku untuk bersarapan nasi lemak sebelum pergi kerja...pertama kali perut terasa sangat kenyang ketika ke tempat kerja sebab sebelum ni hanya makan 2 keping roti bersama jem.

Ketika ke pasar raya terpandang NANGKa di dalam peti ais...emm..tetiba teringin nak buat agar2 nangka...beli sepeket serbuk agar2 terus buat bila sampai rumah....emmm....boleh tahan...suka bau nangka di masak...harum...

2 comments:

mAr@ZiEy said...

Waaa..nasi lemak..aku ni sejak mengandung..nasi lemak la makanan plg aku takleh tahan..bau pun takleh..padahal sblm mengadung..tiap2 pg mkn..tp bdn still maintain kurus tau..hahaha..

Tp kan agar2 nangka tu cam sedap je..bak sikit..hehehe

jeBateja said...

Nasi lomak pun tak leh bau...? Polik tu....bukan kuat pun bau nasi lomak....ahakz

Jangan wehhh...agar2 tu dah habis...bebudak QC habiskan...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin