Kawan - Kawan jeBateja

Monday, April 26, 2010

Aqiqah.....


Mahu buat AQIQAH...now disediakan daging murah untuk AQIQAH...ahakz....sape maw...contoh boleh di lihat diatas...daging segar dari SOFA...

6 comments:

annie said...

itulah, poi duduk kek indon tu lamo2, balik2 dah mental....batak pun tak makan kucing! risau den tengok budak sorang ni !!

jeBateja said...

Uikkk...tak leh makan ko..?...lorrr....murah tu daging nya...sonang dapek....kek pasar borong banyak ooooo

annie said...

kot iyo nak aqiqah, kwn akak ado jual kambing, akak boleh tolong rekemen kan klu nak, jgn digilo an yo daging kucing tu, buang tebiat namo eh !!

asilahmuhajer said...

ni mesti masa kat indon dah try ni..

jeBateja said...

KAK ANIE...ahakz...den tak maw do kucing ni nya daging...nak ambil bulu jo...buek baju sojuk...ahakz

jeBateja said...

ASILAH...domam INDON laei....teringat2 awekz nya...ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin