Kawan - Kawan jeBateja

Thursday, April 8, 2010

Indonesia...DAY 9

Hari ni Isnin...hari ke 9 berada di Jakarta...pehhh...terasa dah lama berada di sini...seperti umat manusia di serata dunia...memang terasa malasnya nak melangkah ke tempat kerja...tapi...hidup musti di teruskan...kan...kan

Nampak serombong tu...itu bukan serombong kapal...tapi serombong untuk kuarkan asap atau mungkin leh di panggil ekzos fan...tak taw lah itu kilang buat apa...yang pasti...bukan kilang buat serombong KAPAL...pasti...

Meeting...saat paling membosankan...apa lagik kalau tak de makan2 ketika perut lapau...ahakz...rokok je maw nya 2 kotak abis...err..kawasan merokok ke ni...??

Makan time...saat ku idamkan...makan nasi padang...dilambakkan pelbagai jenis lauk atas meja...akan dikira lauk yang kita makan sahaja...emm..sesuatu yg baru bagi insan bernama jebateja...
Hujan di petang hari...hampir setiap hari bila petang je hujan...lebat plak tu...petirnya usah cakap lah...kuat betul...tapi bagus jugak...sejuk sket rasanya...ahakz
Dah blur...kalau lepas makan...hujan...pas tu sambung meeting...rasanya...otak ada sedikit lembab...ahakz...agaknya laaa
Kota Bekasi, Jakarta pada pukul 6pm...sudah gelap...kalau kat Malaysia...rasanya terang benderang lagik...

2 comments:

annie said...

den jelessssss...............

jeBateja said...

jangan lah jeles kak....bukan pergi berjalan pun....urusan kerja...kalau tak...tak ke sini pun...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin