Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, October 3, 2012

3 Bulan Tanpa Road Tax...


Kereta Jebat pernah 3 bulan tanpa Road Tax...
Bukan pasal tak mampu...
Sebab masa tu kereta baru berusia 3 bulan...


Ia berlaku kerna jebat pergi hantar ke kedai Tinted cermin...
Masa tinted depa ni tanggalkan Road Tax tu...
Lepas tu lupa pasang balik...
Selepas 3 bulan...
Abang ipar perasan...
Dia tanya kereta ko pakai Road Tax fesyen baru ke...
Masa tu baru perasan...
Mengelabah giler...
Nasib baik ada simpan Waranty Tinted tu dalam kereta...
Call kedai tu balik...
Dan depa still simpan...



Dalam 3 bulan tu...
Sempat buat video pasal diri sendiri...
Upload ke Youtube...
Masa ni dah perasan kereta tak de road tax semasa otw balik kampung....

Nasib baik lah tak kena tahan Polis or JPJ....
Walaupun melalui berpuluh sekatan jalan raya...
Ahakz

5 comments:

gadisBunga™ said...

3 bulan tak perasan....isk isk isk...

ieda said...

uishhhh 3 bulan ..
tebiakkk ekekek ;)

LiNda said...

hahaha..sesukahati jek takde road tax. pastu sesukahati juga buat video youtube ...

Dinas Aldi said...

Tu dia aih hang! Akak kalau road tax ada dalam keta tapi tak tampai kat cermin pun dah ketaq satu badan, hang sampai 3 bulan tak sedaq, kahkah!

CintaZulaikha said...

wahhhh, mmg bernasib baik :) tahniah

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin