Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, October 30, 2012

Koje Malam...


Minggu ni den koje malam...
Minggu paling malas nak makan kat kantin...
Sebab lauk dari siang tadi bawak ke malam...
Tak sedap...
Lagi pun sebelum gi keja dah makan malam...
Wife masak...
Sodap ooo...
Tapi kena tgh2 malam...
Lapar gak...
So pekena kopi jer lah...


Boli kat machine ni...
Machine ni pun satu...
Dah kita membeli...
Den cakap lah...
Saya beli yeee...
Dia diam jerk...
Rasa macam nak lempang jer machine ni...
Tak taw adat berniaga langsung....


Masuk 8.30pm...
Balik 6.00am...
Patutnya kena overtime...
Tapi 6.00am den dah cabut...
Ngantuk sangat2...


6.30am sampai depan rumah...
Kawasan kejiranan sepi lagik...
Tgh bersiap kot depa ni...
Untuk bertugas or bersekolah...


Pokok kayu dopan rumah ni bila lah den nak tobang...
Nyemak tul...
Err...tak payah lah...
Nampak berSENI plak...
Ahakz...
Sok2...hompap cermin keto...
Taw lah seni tak seni nya....
Ahakz....


17 comments:

alien said...

selamat tidur siang

mama maman aka yana said...

wah.. cam kelawar lak yer..:)

jeBateja said...

ALIEN - alien pun keja malam kan....siang2 naik kapal priring....ahakz


MAMA - uikk..perli ni.....ahakz

Wak Gelas™ said...

mesti ada penunggu kat pokok kayu mati tuu kann..,, uhhuu

amalhaj said...

Salam. Jebateja ni pandei wat lawak gak yerk? Len kali puleh tinger mesen tuh kalo idak nyawab kater miker..... hahahahahaha.

:: Mrs.Eady :: said...

aduhaiii..entry mcm ni pun layannnn gak!! :)

jeBateja said...

WAK GELAS - uikk jgn sebut wak...kot betul2 ada...tak leh tido den nanti...ahakz


AMALHAJ - uikkk mana ada lawak...tak de...tak de....ahakz...


MRs.EADY - layannnnn...release tensen...ahakz

CintaZulaikha said...

tak tau napa rasa nak gelak je bila masuk belog nih. lucu2 lah ayat jebat..tak kering gusi baca..

ieda said...

agaknya macam mana life kerja mlm tidur siang nie kan .. seronok ke huhuh

Munnafendy said...

hahaha...seninya tu karang hinggap kat cermin keto yg retak seribu...mmg seni sungguh :p

jeBateja said...

ZULAIKHA - Wahhhh...lucu erk...janji korang suka...den pun suka.....ahakz


IEDA - muda2 ok.....bila makin meningkat ni....makin membusan kan....ahakz


MUNNA - hah...itu baru seni yg sebenarnya.....ahakz

JunAina said...

Saya memang tak berbakat untuk kerja syiff macam tu...agaknya kalau kerja malam mau dua hari 2 malam sayak kaber tito...ehehee...

gadisBunga™ said...

lawo la pokok togel tuh!

Daddy Ziyyad said...

ekau patut seru mesin air tu..baru lah dio bersuaro " eden jual yo"...~bahahaha..

kojo memalam ni best apo..sojuk jo...dulu den pernah kojo malam gak..org patah tulang, org nak bersalin la yg gomar datang...hahaha

Deq's Qienz said...

rilekss tak kalo nite duty??kalo opis kite slalu rileks je nite duty..hihii

Dinas Aldi said...

Weiii kalau mesen ayaq kopi tu balas akad jual beli tu, pucat hang nanti kot, kehkeh..

jeBateja said...

JUN AINA - alamak...sampai 2 hari hang kaber...err...mmg tak de bakat ni...ahakz


GB - ko ni...itu kan seni...ahakz


DADDY - alamak....bab nak meyeru ni...den seram sket...ahakz...hang keja doktor ke...??


QIENZ - waka...waka....jgn pecah rahsia ooo...MMG rilek pun...ahakz



KAK DINAS - tobat den tak mai beli kat mesin tu dah...ahakz


Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin