Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, October 9, 2012

Taiwan - Day 2


Sudah diberitahu kan...
Jebat datang ke Taiwan ni bukan untuk melancong...
Urusan kerja...
Tapi sambil meyelam minum air laaaa...
Banyak ambil gambar pada hari ke 2...
Tapi ia agak RAHSIA sebab ada kaitan dengan kerja jebat di Taiwan...
Apa pun gambar atas adalah tempat Jebat lepak selama seminggu...
Bukan lepak saja2...
Lepak2 bekerja...
Ahakz....
Lupa nak bgtaw ia sebuah kilang membuat mesin...


Ini tandas lelaki terdapat dalam kilang ni...
Pompuan jangan suka2 masuk erk...
Apa yang menarik erk...?
Tenguk kat dinidng sana...
Ada macam empat segi terlekat kat dinding...


Ia adalah sebuah speaker yang malang...
Yang terpaksa mengabdikan diri di tandas...
Namun bagus nya si speaker ni...
Ia mengalunkan lagu2 instrumental yang lembut lagi mengasyikkan...
Jadi dengan bahsa kasar....
Elok2 terberak sekejap jerk...
Boleh plak melepak lama2 dalam tandas dengan asyiknya...
Ahakz...


Makan malam kami di bawa kedai makan seafood...
Semua hidup2 belaka...
Buaya pun ada taw...
Katak pun ada...
Pilih jerk sebab depa yang belanja...
Tapi kan...
Nak tanya u all...
Ada kenal tak nama ini menatang...
Pelik aaaa






Ini menatang apa nama...?
Bentuk dia macam....macam....macam....
Ok lah...
Tak pe lah....

Lain kali lah jawap....

Ahakz...Ahakz...

9 comments:

CintaZulaikha said...

ehhh.......(blue mind suda, hahhahhaha)

alien said...

tu kan spesis kerang kan..

:: Mrs.Eady :: said...

kekeekekekek....tak terjawab!

Unit Bestari & ICT said...

terkesimaaa .....

Chik Att

Dinas Aldi said...

Itu..errr...itu..okeh no komen.

akuzle ayu said...

Mmg semcm bentuk dier. Jebat x try mkn? Keh3

Citarasa Rinduan said...

bestnya bila ada lg y best2....

jebat nanti x nk cdgkan kt kilang malaysia pasang mcm tu kah?

HeNRieTTa JoSe said...

taiwan? bestnye...buaya? katak? err....nasib baek bukan rietta yang pergi...klu rietta yang pergi, mmg xmkan lew...hehehe

PSSS....xpe....sesekali jew...hehehe....

she ma sakura said...

benda apa tu ....

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin